Optimizare Web

Promovare Online ~ Consultanta Web ~ Dezvoltare Site

Jun
03

Cum lucreaza unele firme de optimizare web. Partea 2

Autor: ionut

Asa cum am promis intr-un post anterior, revin cu inca o avertizare pentru administratorii de site-uri ce doresc sa apeleze la servicii de Optimizare Web, dar nu au cunostinte in ceea ce priveste natura sau caracterul acestui tip de servicii.

Este foarte important ca in momentul in care apelati la servicii de Optimizare Web sa cunoasteti foarte bine care este publicul caruia se adreseaza site-ul dvs., trebuie sa aveti bine definit domeniul de activitate al site-ului, si cuvintele cheie specifice acestuia. Trebuie sa va puneti in locul utilizatorilor motoarelor de cautare, si sa gasiti acele cuvinte cheie generale care ar putea fi cautate, si care va caracterizeaza continutul site-ului.

O greseala generala pe care o fac clientii firmelor de optimizare web este acceptarea optimizarii pentru cuvinte cheie punctuale, care de cele mai multe ori nu prezinta concurenta in motoarele de cautare. In acelasi timp, o parte dintre firmele ce ofera servicii de optimizare web, propun clientilor cuvinte cheie punctuale, pentru care concurenta in domeniu este mica, iar eforturile de optimizare minime.

Va propun un exemplu :

Am intalnit o firma de web design, programare si optimizare web, care sustin ca si-au dezvoltat site-ul de prezentare pentru cuvintele cheie : “restaurante si baruri” si “gestiune filme”. Tabelul prezentat mai sus este afisat pe site-ul firmei respective.

Personal, consider  ca nu au ales cele mai potrivite cuvinte cheie pentru care sa-si optimizeze site-ul. Optimizarea Web are ca scop final obtinerea de trafic din motoarele de cautare. Atunci cand serviciile de optimizare web au fost efectuate profesional, traficul obtinut din motoarele de cautare este targetat pe domeniul de activitate al site-ului optimizat.

In cazul exemplului de mai sus, utilizatorii care ar cauta “gestiune filme” in motoarele de cautare, ar fi interesati probabil de un program ce ii ajuta sa isi gestioneze colectia de filme personale. Cei care vor ajunge pe site-ul firmei de web design utilizand cuvintele cheie “gestiune filme”, vor parasi in cateva secunde site-ul, deoarece acesta nu ofera informatii despre ceea ce au cautat inintial.

Alegerea cuvintelor cheie potrivite este una dintre cele mai  importante etape in procesul de optimizare web, de aceea, aceasta etapa trebuie parcursa alaturi de un specialist in domeniu.

Modul in care utilizatorii folosesc motoarele de cautare pentru a obtine informatiile de care sunt interesati trebuie exploatat de firmele de optimizare web in momentul stabilirii cuvintelor cheie ce vor sta la baza unei campanii de optimizare web.

Pentru a fi instiintat despre noile articole publicate pe BizPro.ro puteti folosi Feed-ul RSS.
 
 Site-ul BizPro.ro este creat, optimizat si intretinut de catre jjSoft.ro.

   Prin prisma unei vaste experiente privind prezenta online, alaturi de o bogata activitate pe web-ul romanesc, jjSoft.ro ofera servicii profesionale de Optimizare Web, Creare Site si Promovare Online, la preturi competitive.
   Nu ezitati sa solicitati o oferta personalizata, sau sa ne contactati in cazul in care sunteti interesat de serviciile noastre.

Creare Site Basic
Creare Site
Basic

de la 150€
Creare Site Plus
Creare Site
Plus

de la 250€
Creare Site Silver
Creare Site
Silver

de la 350€
Creare Site Gold
Creare Site
Gold

de la 500€
Optimizare Web
Optimizare
Web

de la 150€

  1. Lucian :

    Mda, asa si eu optimizez site-uri pentru cautari de cel putin 7 cuvinte legate sau conving omu’ ca e pe prima pagina pe google daca da cu “&num=100” :))

  2. expertul :

    pentru ca oamenii dupa ’90 nu mai nici o pregatire, au trecut pe barfa, ce face unul altul,

Adauga comentariu

    Despre BizPro.ro

     BizPro.ro are ca scop principal informarea vizitatorilor sai, privind tehnicile actuale de promovare si optimizare web, reprezentand in acelasi timp un mediu de prezentare a produselor si serviciilor oferite de catre jjSoft potentialilor sai clienti.